2017. november 18., szombat

Szakmai vetületek



A dimenzióutazásnak gyakorlati értelme egy egy valóságban élő ember számára nem nagyon van. Ha tehát azon agyalnánk, hogy mi értelme van ennek, nem sok választ kaphatnánk, ami megelégedéssel töltene el bennünket. Ezzel az elriasztással nem az a valódi célom, hogy mindenki elriadjon, hanem az, az alkalmas embereken kívül (akik erre begerjednek) riadjon el ettől mindenki más. Ehhez tényleg meg kell változtatni az életed és tényleg nem leszel sokáig menő, ha meg az leszel, általában titkolnod kell az emberek előtt. Azaz azon túl, hogy tök jó dimenzióutazni, valójában közel sem biztos, hogy maga az esemény mindenben megfelel az általad tök jónak vélt fogalom minden paraméterének. Azaz inkább mindenki törekedjen arra, abban a közegben legyen tök menő, amit el is képes viselni, a jobbak meg abban, amiben igazán jól érzik (értik) magukat.

Már egy helyben ültem az állandó meditációkban, amikor úgy 3 év után jöttem rá arra, hogy a tudatom az állandó külvilág mellett utazik. A dolognak még nincs vége, hisz ha logikailag abból indulunk ki, mikre vagyok képes fönn és jövök lefelé, még nem lehet tudni, mikre leszek képes. Már ami a látható képességeket illeti, mert már most vannak szuperképességeim, ám ezek a hétköznapi tudattal nem (vagy nehezen) lennének érthetők. Ti mindenben azt keresitek, mi mennyire látványos, annyira menő. Az általam nepáli taktikának nevezett viselkedés sok mindenre jó, egyszer nepáliakkal dolgoztam és megfigyeltem, hogy mindenki lekezeli őket, de senki mást nem és rájöttem arra, hogy ezt ők direkt csinálják. Amikor lúzerszerepet kell játszani, kiváló ennek szellemében, hogy meglásd mindenki igazi arcát, még ha csak pillanatokra is.

Ha dimenziót akarsz utazni, el kell rugaszkodnod a földi menőség törvényszerűségeitől, mert azon a látószögön sok mindent másképp is láthatsz. Lefordítva ha ezt komolyan akarod csinálni, mindenki hülyének fog nézni, azaz pont az ellenkezője történik, amiért ezt csinálni akarod! Engem csak azért kezdenek már nem hülyének nézni, mert egyrészről túléltem, másrészről itt ez a sok baromság, amit ezer weboldalon nyomatok és ez mind saját kútfőből jön, azaz velem nyílt szakmai ellenvéleményre kerülni egyre kockázatosabb.


"2Ha valaki szigorúan szakmai véleményt hangoztat, ott szex vagy irigység áll a háttérben"





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése