2017. március 18., szombat

A tennis programnyelv


- Tudjuk rólad, hogy oda vagy a női teniszért. A férfiért nem vagy oda?
- Döntenem kellett. Azon túl, hogy sokkal kellemesebb csajokat nézegetni nem elhanyagolható az a tény sem, hogy a szinte tökéletes vonalú férfi tenisz mellett a nőiben nem kevés kiaknázatlan lehetőség van.
- Nem te írtad, hogy olyan hogy női teniszező nem létezik?
- Mindenesetre érdekes, hogy nők is képesek ezt a játékot játszani, ami lényegében egy logikus, racionális alapú játék. Persze látom a teniszedzők áldozatos munkájának eredményét, amiben végleg ki akarják ölni a játékból az intuíciót, egyszer rá fognak jönni, hogy ebben van a játék kulcsa.
- A tudatszinted függvényében hogyan kezelted le azt, hogy a teljes 2012-es évben ezen pörögtél?
- Rengeteget tanultam és sokat gyakoroltam. Mint mondottam volt, elég jó kis TV-mágiát fejlesztettem ki és a sok élő adás számtalan lehetőséget adott a holo kísérletezésre.
- Nem gond, ha így belemélyedt valamibe?
- Normál esetben gond lenne, csak itt eleresztettem egy olyan mágiát, amit védeni csak úgy lehet, ha belekapaszkodsz valamibe, ami érdekel. Mert a jégen megváltoznak a féktávok, ám csak itt derül ki, ki milyen jó pilóta. Ha sikerül valamibe belekapaszkodnod, akkor megúszod.
- A holoprogramozást gyakoroltad?
- Végeztem pár gondolatkontrolleres kísérletet is, de alapvetően inkább egy új beviteli programnyelv kidolgozásával voltam addig elfoglalva, amíg kinn csúszós a környezet.
- Aki nem kapaszkodik, azzal mi lehet?
- Túlszalad a szándéka. Egy sima dugásból 3 gyerek is lehet könnyedén, de van aki akár a miniszterelnökségig viszi.
- Mit tud ez a beviteli programnyelv?
- A konzol maga a teniszpálya. A beviteli nyelv pedig a labda ereje, íve, magassága, pörgése, sebessége...
- Milyen adatokat visznek be?
- A válasznak hétköznapi tudattal nincs értelme.
- Minek van akkor értelme, amivel jobban megérthetjük?
- Amikor látjátok ezt a sok sztárt, ők nekem a csajok a titkárságon. Tulajdonképp gépírócsajok, akik beviszik a kódot a rendszerbe.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése