2017. június 28., szerda

Az istenek


Segítőkkel történő kommunikáció alapszabályai:

1.

Ha valamiben egyetértetek, az NEM JELENTI AZT, hogy mindenben egyetértetek.

- Szereted a kebabot?
- Igen.
- Akkor itt iszlám lesz.

2.

Vigyázni kell arra, a Felek azonos fogalmak alatt akár teljesen mást is érthetnek.

- Szeretem!
- Nem szeretheted, hisz nem is ismered. Szerintem ez inkább rajongás vagy valami érdek.
- Nálunk nincs érdek.
- Mi van akkor helyette?
- Szeretem!

3.

Ha nem tudod, min sértődnek meg, jobb inkább szándékosan megsérteni őket, hogy mindketten tudjátok, ha oldani kell.

- Már félek tőled, mert mindenen megsértődsz. Ha azt sem tudom, mivel sértettelek meg, én nem veszem észre, hogy megsértettelek.
- A sértés akkor is sértés.
- De mivel sértettelek meg?
- Ellentmondtál nekem.
- Csak tettem egy javaslatot.
- Tudod az nálunk mekkora sértés? Olyan, mintha kétségbe vonnád a hatalmam.

4.

A világuk teljesen egyoldalú és mindenre kettős mércét alkalmaznak.

- Te egy rendkívül erőszakos ember vagy.
- A védekezés mindenkinek alanyi joga.
- De azzal fenyegetsz, hogy megütsz!
- Igen, ez a fizikai világban így van. Amúgy pontosan azt tettem, amit te.
- Én nem vagyok erőszakos.
- Ó, dehogynem! Amikor azzal fenyegetsz, hogy ha nem az van, amit te akarsz, akkor megátkozol, az pont ugyanolyan erőszak, mintha pofán vernélek.

5.

Valójában nem neked van rájuk szükséged, hanem nekik rád.

- Mivel fognak meg akkor?
- A félelemmel. Rájöttek ha megijesztenek, hozzájuk fogsz rohanni segítségért.
- Honnan ismered meg őket?
- Azzal jönnek, hogy megvédenek.
- Mit lehet tenni ennek elkerülésére?
- Bármi, hangsúlyozom BÁRMI történik a fejedben, belső nyugalmad megtartod.
- Kívül lehetek ideges?
- Ha ideges vagy, az nem te vagy, hanem a megszálló. Hisz te a belső nyugalmad megtartod.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése