2017. július 13., csütörtök

Tiszta víz a pohárba


- Te most akkor kivel vagy?
- Mindig a másikkal, mint aki kérdezi.
- Megtudhatom miért?
- Nem vagyok senkivel. Ám szigorú személyzeti politikám van annak megállapítására, ki lehet velem.
- Miért?
- Mert eddig minden égi kísérlet itt bukott el és ez is itt fog elbukni. Hogy alkalmatlan embereket választanak ki.
- Hogyan választanak most ki?
- Mindenkinek mindent elhisznek, amiket az állít önmagáról, beavatják őket. Hízelgéssel sokra lehet menni náluk, akik nem kedvelik az értelmes embereket és csak a hűséget várják el. Aztán leszoktatják őket az elmekontrollról és onnantól már csak bábfigurák, akiket kívülről nagy hatalmú embereknek fogja látni a többi ember.
- Miért buknak itt el?
- Mert ezek nem fejlett emberek. Nem hogy nem értik, miről van szó, a helyzetet a saját előnyükre fordítják, amiben segíti őket az, hogy pont az elme kellene annak felismeréséhez, hogy a sok kis ember mindegyike hatalommániássá válik. Ugyanis mindegyikben benne van az Egy, akinek célja a Hatalom megszerzése és ez az Egy semmit sem tud az egyéni tudatról, sem az érdekről. Kísértéssel és csabítással könnyen le lehet venni a lábáról és erős a gyanúm, hogy a Föld - azaz ezek a nyalással felfelé jutó gátlástalan törtetők - jelentik az új problémát az Égben.
- Ha téged megszálltak, akkor neked is ilyennek kell lenned.
- Igen, az volt a célom, hogy ha kénytelen vagyok valamire, azt be tudjam fogni a saját vitorlámba, azaz képesnek kell lennem a saját szolgálatomba állítani.
- Az ÉlményPark is ilyen?
- Jó kérdés, kinek az ötlete az ÉlményPark. Abban maradtam önmagammal, hogy hasonló lesz, mint ahogy a facebooknál van, csak tisztességesen csinálva. Ugye 15 éve meditálok és az első egyik ilyen feladat, amire használnom kellett az eszemet az volt, hogyan válhat érthetővé az egyéni tudat a kollektív tudat számára. Megalkottam a logikáját és nem sokra rá megjelent a facebook, mint egy másik ember ölete. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy jobban megcsinálva, mint arra én képes lettem volna és ami történt, az harmóniában van azzal, hogy a legalkalmasabb, legrátermettebb csinálja. A tisztességet itt úgy értem, hogy eleve a linux filozófiájával csináltam és gondolni fogok azokra, akik lehet, hogy ezt az ÉlményParkot álmodták meg, amit én (a legalkalmasabb) a saját ötletemként éltem meg és dolgoztam ki. Elszomorító, hogy annak ellenére csináltam ezt végig a nyomorszinten, hogy én vagyok az egyetlen ezen a tudatszinten lévő ember, aki meg akarja tartani a pénzt és bár ezek mindent tudtak rólam, mégis hagyták ezt. Mindegy, hogy gazdag vagy-e vagy szegény, mert NEM EZ SZÁMÍT és ezek inkább hittek a hamis próbáikon átjutottaknak, akik közben luxuséletet éltek. Ami nem lenne baj, csak NEM A SAJÁT ÉRDEMÜKBŐL, hanem másokon élősködve!!! Amikor láttam, ezek mennyi bajt okoztak, két választásom volt. Egy, belemélyedek egy soha véget nem érő malomba, ahova ők terelnének. Kettő, rendszerszintű megoldásban gondolkodom és maga a rendszer tünteti el őket. Ez utóbbi hátránya, hogy komoly ellenszélben kell ez után dolgoznod, mert mindenki mérges lesz rád, aki alacsonyabb látószögön csak a saját érdekei szerint várná el tőled a viselkedésed.
- Hogyan fasizálódtál?
- Ugyan már!
- Akkor mi vagy?
- Vízöntő egy olyan helyzetben, mintha neked kellene hirtelen holnap megmentened a világot. Körbe nézel és nincs más. Hogy ez nekem sikerüljön, ahhoz nyitnom kellett egy valóságot, ahol 15 évig ezt csináltam megállás nélkül non-stop. Valamikor ezek a valóságok összeérnek és annak holnapján már nem létezik az a világ, ahol eldöntöttem hogy megmentem, hisz ez van helyette.
- Ezt is meg kellene menteni.
- Abban csak ott álltam és minden bizonnyal azt mondhattam, nincs rá elég időm. Ebben most itt állok és azt mondom, nincs hozzá elég pénzem.
- Kiktől kell a világot megmenteni?
- Van egy jó kis könyv, el is tűnt mindenhonnan, egy zsidó ember írta és az a címe: Mennyiben okai a zsidók az antiszemitizmusnak? Zsidók ellen a zsidóságért. Ez utóbbi mondatot kell alapul venni a válaszhoz. Mindenki helyettesítse be önmagával.
- Milyen világnézeti és ideológiai vonalon érdemes gondolkodnunk?
- Világnézet és ideológia alapján ateista vízöntő.
- Jobb vagy bal?
- Ha ezek közül kell választanom, akkor fölöttük. Ezért látnak hol ennek, hol annak.
- Akkor bármi vád elhangzik...
- Mind igaz!
- Mind igaz?
- Igen. Valamelyik valóságban simán elképzelhető.
- No és ebben?
- Ebben olyan alacsony a Közeg szintje, hogy a mérések szerint az a legjobb, ha bármivel megvádolnak, hogy elismered, majd lebuksz vele az új barátaid előtt.
- Miért?
- Soha senki nem fogja ezek után elhinni rólad, míg minden más esetben életed végéig kísértenek ezek.
- Azért csak érdekelhetne az emberek véleménye.
- Ez már a második átírás! Az elsőben már a könyökömön jöttek ki.
- Ebben mi változott?
- Hogy toronymagasról leszarom, mert inkább utólag hallgatom meg, amikor már mindenki örül neki.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése