2017. május 15., hétfő

Dimenziólovaglás



- Milyen élmény elindulni az ezoterikus úton?
- Onnan tudod, hogy elérkeztél oda, hogy elindultál, amikor rájössz, hogy nem lehet róla visszalépni.
- Ezt hogy értsem?
- Csakis 3D-ben. Mert ha elhagyod a gagyi 3D múlt-jelen-jövő ok-okozati összefüggéseken alapuló folyamatos idővonalat, tisztán látszik, hogy mér régóta rajta vagy.
- Miért gagyi?
- Attól függ, mi a játékélmény. Ha az, hogy a valóságban élsz, akkor természetesen nem gagyi, hisz a valósághoz jár annak szabályrendszere és aszerint egy ok csakis a múltban keletkezhet.
- Nekem mi a játékélményem?
- Miért olvasol itt? Valószínűleg azért, mert a valóság keretei nem elégítik ki a szükségleteidet.
- A tiédet mi elégíti ki?
- Egy olyan dolog, ami érdekel és rákattanhatok, hogy közben egyensúlyba hozzam agyam azon területeit, amiket évekig nem használtam.
- Erre a te elképzelésed volt a teniszedző?
- Igen, van egy cél, amire rá lehet kattanni és közben van időm a saját tudatszintemen lévő dolgokra is. De hát látod, hogy közbe szól a sors.
- Le lehet erről a sorsról lépni?
- Ha valaki hitelt érdemlő válaszokat képes adni a felmerülő kérdésekre, mint a túlnépesedés és a fedezetlen pénukibocsátás. Több ilyen van, de ezekkel lehet bejutni.
- Miért a teniszedző?
- Ehhez értek a legjobban. Őszintén válaszoltam erre a kérdésre, hosszú évekkel ezelőtt.
- Mihez? A játékhoz?
- Meg pár technikai elemhez, nem beszélve a taktikáról.
- A bolygó megszállása akkor mi?
- Akkor tényleg lehetek teniszedző és senki sem pofázik bele abba, mi nekem a jó.
- Most komolyan.
- Ha jön egy elfogadható ajánlat, akkor miért ne.
- Mi az elfogadható?
- Ránézek úgy is és ha ő belül, azon a mélységen ahol nem tudja átverni önmagát tisztességesnek gondolja, akkor elfogadható.
- Ez eddig is így volt?
- Igen. Meghaladta az eddigi játékosok képességeit.
- Nem, ők megijedtek tőled.
- Aki megijed, az még nincs felkészülve.
- Mire?
- Bajnok akar lenni, nem?
- Az olyan emberek, akik nem a tisztességes végén ragadták meg ezt az ezotériát, velük mi lesz?
- Nem véletlenül kezdtem bele a holoszórakoztatásba.
- Hogyan kerültél bele?
- A legközelebb egy Markos-Nádas betét áll hozzá, amikor a kamion beszorul a két sorompó közé és jön a vonat, azt mondja a bakter, hogy mit lehetett erre tenni, szaladtam a szomszédokhoz, hogy gyertek, ilyen jó balhét is már rég láttatok.
- Néha nehezen lehet téged követni.
- Amikor egy fönti beszélgetésen kiakadtak azon, hogy egy párkapcsolatra 2 hetes időtartamot adtam meg, erre azt feleltem, ha jössz velem a tudatoddal, lehet több is!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése