2017. június 15., csütörtök

A Kiválasztott


Most emelkedjünk túl azon, hogy ez az Uri Geller műsor frankón ellenőrzés alá vonta a kelet-közép-európai különleges képességeket, mert ennek hatálya csak az idő egy pontjától egy másikig tart. A kiválasztott az kiválasztott marad és mindig érdekesen fordulnak a dimenziók, hogy mire. Szóval mondom, nálam hogy jött ez akkor le. Épp a mélytransz egyik érdekes fázisában voltam, amikor ritkán találkoztam emberekkel és hirtelen indultam el látszólag céltalan utakra. Azért tudtam megcsinálni, mert Budapesten vagyok és nem Tibetben, azaz kifejlődött nálam egy ébretransz nevű technika, ami egy átlagember/normális ember szerep, tud főzni, boltba menni, a tényleg barátokat fogadni, TV-t nézni, netezni és közben egyidőben tudatilag a mélytransz tartományban meditálni. Fogalmam sincs, ha ti nem estetek a fejetekre párszor és nem kötöttetek ki diliházban, akkor sikeres tudatrendezésen vagytok túl, ebben az esetben nincs kinek mit mondanom erről. De igen, üdv a Klubban! A többieknek marad a sztorizás, bár lehet az LSD képes lehet ilyesit mesterségesen előidézni arra alkalmas embereknél.


Az emberiség legnagyobb találmánya


De kanyarodjunk vissza a műsorra, mert Mogácsnak van egy pompás paródiája a műsorról, amit letiltott a youtube-on az RTL, így most ez nem élvezhető a jelen csodás pillanatában a szerzői jog félreértett szelleme miatt. Viszont milyen a magasabb dimenzió, most érezhetően valami történt és már fel is tudom tölteni, mert véletlenül valamikor ezek szerint letöltöttem.




Na ebben a műsorban volt a győztes, akinek a taktikai képességei egyedülállóak. Vagyis már nem, mert azóta biztos lett pár ember, aki kifejlesztette, de akkor is ő alkotta meg ezt a színpadon. Ez a képesség nyerő egy ilyen környezetben. Sajnos nem találtam semmilyen videót a stratégiai győztesről, mert valamikor a műsor közepén kiesett. Egy idősebb muksó volt szintén egyedülálló képességgel. A műsor győztesével volt egy közös kísérletünk odafenn. Mi ketten bebizonyítottuk, hogy nem mindig az első gondolat a jó. Azóta őt fönn Kenny G-ként ismerik.





A dolog horderejét az adta, hogy azon a tudatszinten, ahol voltam, odáig ők nem látnak el, én viszont elég jól ráláttam az eseményekre. Mert lehet, Uri Geller figyelmét több dolog is elkerülhette. Az egyik, mi van akkor, ha valaki nem akar az utódja lenni. A másik pedig az, lehet hogy a versenyszellem olyan figurák képében is megjelenik, akik egééészen másképp értelmezik a Színpad fogalmát és nem a hírnévért, nem a pénzért, hanem a Poénért akarnak nyerni.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése