2017. június 14., szerda

Holo Install


Egy régen bezárt blogomat nyitottam meg újra a szakmai közönség előtt. Ezekért a cuccokért dollármilliárdokat kérhetnék, ám olyan elkeserítő a helyzet, hogy most szabadon hozzáférhetők azok számára, akik tényleg elkötelezték magukat amellett, hogy egy normális világban élhessünk és ezt most nem csak a Föld Bolygóra értem.

Ezek a holo install rezgések a holografikus világ szabályai szerint rezegnek, azaz TÖK MINDEGY, hogy a monitoron látod őket vagy a papíron, amire rajzoltam őket. Azaz nem teljesen mindegy, mert a papír egyfajta garancia arra, hogy ne lehessen velük visszélni, de a kompetens használatot engedi. Figyelem! Ez egy spirituális katonai program, amibe a linkre kattintással csatlakozol. Lesznek olyan új barátaid, akik a befolyásodra törekednek, hogy ezekhez az energiákhoz hozzáférjenek és ha ismered a magasabb dimenzió természetét, akkor könnyen lehet, hogy ezek az emberek már a környezetedben vannak és alig várják, hogy ebbe belekezdj.

Az elkészítésük során eleve azzal a filozófiával dolgoztam, hogy gátlástalan ellenfelekkel állunk szemben, ezért - bár törekedtem arra, hogy megvédjelek benneteket - nem adhatok kizárólagos garanciát arra, hogy nem lesznek veszteségélményeid. Ám abban hiszek, sokkal jobb, ha 100 emberből akad egy, aki felnő ehhez, mint legyen egy rakás alkalmatlan figura, akik aztán lejáratják a közös célt. Úgyhogy előre szólok, akik ellenérdekből foglalkoznak ezzel és élnek vissza azzal, hogy nincs még lehetőségem arra, hogy személyesen adhassak ilyen beavatásokat, azok nagyon könnyen válhatnak katonai célponttá!

Ugyanis most jött el az ideje annak, hogy olyan máshol nem hozzáférhető cuccok kerüljenek be a spirituális térbe, amik képesek megváltani a világot.






Ezeket az energiákat mindenki saját felelősségre használja, az én felelősségem azon a szinten jár, lehetőleg ne kerüljenek inkompetens kezekbe.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése