2017. június 21., szerda

A showman



Hogy ráérezzetek.

- Mit csinálnál szívesebben, mint olyan 5 milliárd ember eltávolítása ebből a valóságból?
- Rövid időléptékben van pár ötletem, amihez kellene egy jó kamera és keverőcucc. Amit csináltam a magasabbdimenziósemberen (egy időre lezárva, míg elkopnak a rajongók), annak lenne egy videováltozata, jópofa cuccokkal. Hosszabb időléptékben szívesen lennék teniszedző a.) egy konkrét, meghatározott játékosnál b.) meggyőzhető vagyok más felé, de akkor esélyes, hogy a melót nem 80%-ról kell kezdeni.
- Hogy jött ebből az 5 milliárd ember eltávolítása?
- Közben fönt is vannak igények bizonyos problémák megoldására és az egyik ilyen a túlnépesedés. Sajnos amíg nem kapok erre megnyugtató megoldási tervet, addig a sajátomon haladok. Amúgy mennek ezek a dolgok együtt is, amíg ki nem derül, hogy a fizikai síkon is én kellek.
- Akkor biztosan terrorista leszel.
- Gondoltam rá és meg is alapítottam a Rózsaszín Macik Terrorszervezetet. Így már vállalhatom egy ilyen szervezet nevében a felelősséget a merényleteimért.
- Figyelj, nagyon nem tudnak itt az ilyesmivel kezdeni.
- Sosem árt, ha az ellenfeleid a komfortzónájukon kívül teniszeznek.
- Azt mondják, egy őrült vagy.
- Nincsenek a helyemben. A helyemben ők már rég pánikba esnének vagy menekülésképp tényleg megőrülnének. Viszont aki megtartja belső nyugalmát bármilyen helyzetben, az előbb utóbb szembe is néz a problémákkal és ha van esze, akkor megoldásokat is tud rá keresni. Az a baj, hogy ti még az ugyanilyen birkát látjátok bennem, aki nem birkaként viselkedik és emiatt fura. Én gyanakszom arra, hogy ez a birkaság csak egy jelmez, ami kötelékként viselkedik. De hogy őrült lennék, azt kétlem. Mert itt sem felelek meg az őrültség szabályainak. A túl értelmes ide már sokkal jobban hangzik.
- De ott meg egyáltalán nem vagy az.
- Itt voltam elég intuitív?
- Igen.
- Na akkor ott se lesz probléma.
- Ha a kettőt tudod, akkor egyszerre vetítesz?
- Nézd meg, az 50Hz-ről pár év alatt hova jutottunk. HDTV meg a hasonló három-négy betűk. Ha mondjuk sima tévészerelő lennék, nekem se tetszene.
- De ezt a rémületes feladatsort nem lehetne hanyagolni?
- De lehet, csak akkor érkezni fog egy olyan szteroida, ami tényleg becsapódik.
- Miért?
- A probléma nem az ember, de azzá válhat. Ebben az esetben a kísérletem elbukott.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése