2017. június 20., kedd

Álomra támadás védése


A plejád meditációt fogja ajánlani a szakma erre a problémára.

Én azt mondom, ha nincs sok időnk erre, magunknak kell ezt megoldanunk.

A megoldás: ide csak érdeklődsz, de nem akarod magad mélyebben belemártani

Elmondom azt az utat, amit magam jártam be. Elkészítettem a Szándékot, azaz azt, hogy meg legyenek védve az álmaim. Ugye keveset tudva erről, még nem voltam képes profin leparaméterezni és bár a hibáimat elkövettem, ezek a hibák sokat segítettek abban, amit majd később mondok, itt ugye nem akarsz mélyebben beleugrani. Mondom a logikám, ami segíthet a sajátodban.

Vettem jópár indián álomcsapdát és nem csak az ágyam fölé helyeztem, hanem a lakás különböző pontjain is. Ha van saját oltárod, oda is teheted. Aztán rajzolgattam pár dolgot a falra. Meg sokszor áludtam kristályokkal és különféle kövekkel. A kövek kiválasztása úgy működik, hogy odamész és a kő választ ki téged.

B megoldás: rám gondolsz (ha nem megy) és csinálod, ami jön

Ekkor egy kísérleti programba szállsz, ami szakmailag tök menő. Hogy ebben benne lehetsz, annak két oka lehet. Soha életedbe nem jutna eszedbe ilyesmi, ám akkora bajban vagy. Eszedbe jutna és át is jutottál a próbáin. Ebben az esetben olyan érzésed lesz, mintha a tested felett átvenné egy robot az irányítást és fura módon mindenben azt csinálod, amit benned tesz.

Amikor távozik, ott van minden, ami kell. Nem mondom, hogy nem morbid, ám meg lehet szokni. A megszállás is kábé ilyen, csak a megszálló nem törekszik arra, hogy észrevedd. Mindent, amit benned tesz, azt önmagadként (!) érzékeled. További szakmai kvantumugrás esetén már rendelkezni is fogsz a szembeszállás kellék- és tudástárával.

C megoldás: Csak a szakmai segítséget veszed igénybe, a többit magad csinálod

Fogsz egy papírlapot, rám gondolsz (ha nem megy) és nem sietve, esetleg ezt napokig is végezve ráírsz/rárajzolsz valamit. Ezen a lapon végezted el a véghez vitel programját. Lehet rajta csak firka, tele is lehet szöveggel, mindegy mi (úgyis később érted meg az összefüggéseket), rajzokkal, rúnákkal, saját jelekkel.

A program azt csinálja, hogy úgy rakod össze a védelmed, hogy az fönn csak akkor tűnjön fel, amikor már késő.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése