2017. június 27., kedd

Ezopolitika 1.



- Hogyan kezdtél bele az ezotériába?
- A haveri kör talált rá egy ilyen társaságra és mentem velük, mert érdekelt.
- Ez milyen társaság volt?
- Egy ezoterikus közösség. Itt másképp megy ez, mint nyugaton, ahol titkos társaságokba tömörülnek. Bár megjelentek Magyaroszágon is, szerintem az egy igazi hülye, aki itt belép a szabadkőművesek közé.
- Miért?
- Csinálhatja szabadon is. Pont erről szól a webes munkásságom, hogy erre tereljem az embereket. Ám az emberek többsége a közösségi élmény miatt választja ezt, ám ezt közösségben nem lehet csinálni. Ez egy egyéni út.
- Mi romlik el a közösségben?
- Itt egy kép, megkeresem.


- Minden ezoterikus csoport szekta?
- Annyira, amennyiben megfelelnek ezeknek a paramétereknek. Megjegyzem, egyik se ezzel indul! Simán átvernek az elején, aztán később kerülsz bele.
- Hogyan?
- Egyszer csak ilyenné válik a környezet. Pont, ahogy a fideszesek esetén volt. Vagy ahogy az Iszlám Államba jelentkezőknél.
- A fidesz egy szekta?
- Az. Nem csak vallási köntösben vannak jelen. Bár ha ismered a helyzetet, tudod hogy Orbánt valamiféle isteni alakként kezelik.
- Nálad mikor és hogyan történt az, amikor felismerted ezt?
- Alapvetően két ilyen társaságról beszélhetünk, mert csak kettőben töltöttem el egy alkalomnál több időt. Ezekbe is úgy kerültem, hogy információt gyűjtöttem a témáról és egy ilyen társaságban elég jól lehet. A félreértések akkor tisztázódtak, amikor rájöttek, hogy eszem ágában sincs közösségbe tagozódni, tényleg csak azért vagyok ott, hogy az egyéni utamhoz jelentsenek segítséget.
- Mennyiben hasonlított ez a két társaság?
- Időben is volt közöttük vagy 20 év különbség. Amikor az elsőben megjelentem, annyit levágtam, hogy ebben van valami, tehát érdemes a témával foglalkozni, ám még nem éreztem erre magam készen. Arra jutottam, hogy 40 éves korom környékén kezdek majd ebbe komolyabban bele és így is lett. Ami az utólagos ismereteim szerint egy rendkívüli dolog volt az, hogy el is engedtek.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése